Plaats een greenscreen photobooth op je evenement
Een greenscreen photobooth op je evenement is een perfecte manier om tijdens het evenement op een leuke manier in contact te komen met de bezoekers, ze een leuke ervaring met uw merk of product te geven en daarna te voorzien van een mooie herinnering in de vorm van een fraaie afdruk.
Het geeft gelegenheid om in gesprek te gaan met de bezoekers en door uw logo en tekst mee te printen blijft je merk lang onder de aandacht. Mooie manier van brand activation en het zorgt voor brand awareness! Door gebruik te maken van greenscreen heb je talloze mogelijkheden om uw bezoekers steeds weer te verrassen met andere achtergronden!
BRAND ACTIVATION
Plaats bezoekers in uw merk of product, laat ze het ervaren en geef ze een foto mee als herinnering met uw merknaam erop.
OPTIMALE Routing
Om veel mensen op de foto te kunnen zetten hebben we een uitgekiende routing en zelf ontwikkelde en geoptimaliseerde software waarbij het foto’s maken en afdrukken gescheiden is, snelle printers en goed opgeleide teams.
Printen & digitaal
We geven de foto uitgeprint mee voorzien van een etiket met QR-code. Deze QR bevat een unieke link naar de fototoon webpagina. Op die manier is de privacy gewaarborgd.
Fotokaart / FOTOMAP
We kunnen de foto meegeven in een fotomap, die u kunt laten bedrukken in uw huisstijl met uw boodschap erop. Onze ervaring is dat deze heel lang thuis blijven staan, met uw merk erop.
VOORBEELDEN EVENEMENTEN
LUFTHANSA LUCHTVAARTMAATSCHAPPIJ –
brand activation – B2C
In de video ziet u een voorbeeld van effectieve brand activation voor Lufthansa.
Bezoekers waanden zich even in New York of Miami (plaatsen waar Lufthansa op vliegt) en hadden veel lol bij het maken van de foto. Aan het maken van de foto was een win-actie gekoppeld: uit de Instagram posts werd de leukste foto gekozen en deze bezoekers kregen aan het einde van de dag twee vliegtickets.
Op deze manier werd het bereik van Lufthansa groter dan alleen het aantal mensen dat het evenement bezocht, ook de vrienden van deze mensen werden bereikt.
LOWA WANDELSCHOENEN – brand activation – B2C
In de LOWA video case ziet u een ander voorbeeld van het tot leven brengen van uw merk, in dit geval tijdens de 4 daagse van Nijmegen.
Bezoekers liepen (op een groene loopband) van de stad, door het weiland, de bossen en de bergen naar het hooggebergte: allemaal plekken waar de verschillende LOWA schoenen zich thuis voelen. De bezoekers zien zichzelf op een groot TV scherm voor zich, terwijl ze door de verschillende omgevingen lopen.
Direct na afloop kregen de bezoekers een mooie ansichtkaart bedrukt met een boodschap van LOWA en door ons voorzien van een etiket met QR-code waarmee de bezoekers de video konden bekijken.
Standaard pakket 4 uur
300 prints 10x15 cm en digitaal- 4 uur schieten
- 300 prints op 10x15cm
- voorbereiding achtergronden
- vervoer heen en terug (100km inbegrepen)
- fotograaf en assistent
- standaard setup, inclusief licht, groen scherm, fotokast met DSLR camera en printerkast met 4 snelle printers
- foto digitaal via etiket met QR code, webhosting voor de foto's 6 maanden
- prijs ex BTW
Standaard pakket 8 uur
600 prints 10x15cm en digitaal- 8 uur schieten
- 600 prints op 10x15cm
- voorbereiding achtergronden
- vervoer heen en terug (100km inbegrepen)
- fotograaf en assistent
- standaard setup, inclusief licht, groen scherm, fotokast met DSLR camera en printerkast met 4 snelle printers
- foto digitaal via etiket met QR code, webhosting voor de foto's 6 maanden
- prijs ex BTW
OFFERTE OF VRAAG?
CASES EVENEMENT
We hebben bij heel veel evenementen gefotografeerd, onder andere evenementen waar het Ministerie van Defensie werft (werkenbijdefensie.nl) de contactdagen (o.a.. Missie Max en We@home van Defensie. en de Stichting Techniek Promotie (Techniektoernooi, First LEGO League, EurekaCup) om LEGO Education te promoten. Verder doen we veel bedrijfsevenementen bijvoorbeeld voor ABN AMRO en Lufthansa, familiedagen of gewoon tijdens de lunch van een seminar.
Tijdens deze evenementen is het van belang dat er veilig en snel gewerkt (snel en veel printen) wordt waarbij de creativiteit en lol van de bezoekers niet uit het oog verloren wordt. Veelal is er een communicatiedoelstelling die in de foto verwerkt wordt. Dat kan de introductie zijn van een richting die een bedrijf op gaat of een commerciele payoff. Wij proberen ook tijdens het maken van de foto dit extra onder de aandacht te brengen bij uw gasten zodat het echt gaat leven! Door deze ook op een fotomapje te laten drukken is een payoff langer onder de aandacht. Wij kunnen dit voor u verzorgen via onze drukker.
Bij evenementen werken we vaak samen met evenementenbureau’s, onder andere Hoevento, Arjan van Dijk groep, Arling communicatie, Hans de Jong, Youngwise.
Vraag ons naar de mogelijkheden!