Horecava vakbeurs foodservice
Evenement: Horecava vakbeurs foodservice
Klant: Royal Smilde Foods via bureau: RDesign uit Amsterdam
Locatie: RAI Amsterdam
Doelstelling: klanten en andere bezoekers van de Horecava vakbeurs foodservice op de foto zetten om een positieve beleving bij het merk Smilde te creëren. De foto kon gedeeld worden via de foto-toon pagina en werd uitgeprint meegegeven in een fotomap. Gedurende 4 dagen hebben we mooie creaties gemaakt en mensen blij gemaakt en de mensen met vragen hebben we zorgvuldig ‘overgedragen’ aan het de specialisten die op de stand aanwezig waren. Op deze manier komt het merk Smilde thuis of in het bedrijf aan de muur te hangen waardoor het merk langer onder de aandacht blijft.
Tags: Amsterdam, brand awareness, greenscreen, greenscreen fotografie, herinnering, horeca, Horecava, jaarbeurs utrecht, merkconnotatie, RAI, RDesign, Smilde
Over Horecava
Horecava, 4 dagen lang alles over eten, drinken en buitenhuis slapen, voor en door de foodservice industrie. Ruim 71.000 horecaprofessionals van ruim 40.000 geïnteresseerde bedrijven zijn op zoek naar trends en nieuwe producten en diensten. Persoonlijke ontmoetingen staan centraal op de 112.000 m2 beursvloer van Horecava.
Lees er meer over.
Over Royal Smilde
Salades, sauzen en spreads, cooking, baking en spreading, quiches en pies. In Heerenveen en Oosterwolde werken we iedere dag aan duurzame, innovatieve producten voor onze klanten, waarbij we ons onderscheiden door de zaken net even anders te doen. Met onze jarenlange ervaring zijn we een gewaardeerde sparringpartner voor onze klanten. We denken mee en spelen actief in op nieuwe ontwikkelingen.