Techniektoernooi / OO Techniek
Evenement: Techniektoernooi / OO Techniek Spektakel
Klant: LEGO Education / Heutink
Locaties: Arnhem Openluchtmuseum
Doelstelling: Heutink promoot LEGO op grote evenementen waar veel basis- en middelbare scholen op afkomen: Eureka!Day , First Lego League en het Techniekoernooi. MagicShoot zet zich al sinds 2013 vol overgave in om tijdens deze evenementen de kids een leuke herinnering mee te geven in de vorm van een afdruk.
“Ja ik heb wel eens eerder een greenscreen foto gemaakt, hangen aan een LEGO Olifant! Die foto hangt nog steeds op de koelkast (na 4 jaar).”
Dat zijn mooie complimenten
De Eureka!Day, Techniektoernooi finale en de First LEGO League Benelux Finale worden georganiseerd door de Stichting Techniek Promotie in Eindhoven.
Tags: brand activation, evenement, greenscreen fotografie, greenscreen video, kids, LEGO, LEGO Education, leuke herinnering, magicshoot, OO Techniek, OO Techniek Spektakel, OOTechniek, Openluchtmuseum Arnhem, positieve connotatie met merk, Techniektoernooi, technisch probleem oplossen, wedstrijd
Over Heutink
Heutink is een grote schoolspullen leverancier. Zij bieden een compleet pakket aan materiaal voor en advies over lesmateriaal, inrichting van scholen en ICT oplossingen. Heutink is de officiele reseller van LEGO Education materiaal. LEGO heeft een aparte divisie, naast de retail tak, die zich richt op het onderwijs. Er is veel onderzoek geweest in de afgelopen 20 jaar naar hoe kinderen leren. LEGO heeft hier een aantal productlijnen voor ontwikkeld die zich specifiek richten op Techniek, Taal, Rekenen en Sociale vaardigheden. Het LEGO Robotplatform Mindstorms EV3 leent zich uitstekend voor het aanleren van programmeren.
Meer foto’s kunt u hier vinden.